Lauren Godwin and Sebastian Bails Surprise Haters

43K بازدید13

    Lauren Godwin and Sebastian Bails Surprise Haters
    Lauren Godwin and Sebastian Bails surprise fans and haters alike. Apparently Sebastian is both Ellen and James Charles now??
    Follow Flighthouse:
    Tik Tok: @Flighthouse
    Instagram: bit.ly/FH-Instagram

    نظر

    1. camy

      He looks like a orange with hair

    2. Shaying Moua

      U said listen Godwin and sebastion bails was surprising haters but to me that look like fans

    3. Alexa Bates

      omg the bakugou cosplayer was so cute🥺🥺

    4. Lize's Fun Video's

      I never knew that a computer can have no apple sign

    5. Kyana Motani

      Love

    6. OfficiallyCream UwU

      The My Hero Academia cosplayers, tho

    7. pacifyherlove

      omg it’s Kim Kardashian

    8. jb maligay

      who saw the picture at the back of the boy at <a href="#" class="seekto" data-time="155">2:35</a> ???

    9. •-•Cade • Playz • Roblox•-•

      Me when I saw the Bakugou cosplayer: o my fricken good

    10. Sukhpreet Rai

      Haha they met a fake Lauren Godwin

    11. Sukhpreet Rai

      Ellen watttttt

    12. Angelina Quintero

      I love you guys so much ❤️❤️💙

    13. javeria arshad

      I hate them

    14. Layla

      Lauren bails 👁👄👁

    15. Unique Side

      Sebastian *comment* Lauren *like*

    16. Haidy Allouba

      I love this couple😭❤

    17. Dung Phuong

      Vay minh da biết het hsy

    18. Archika Binda

      Omg is ellen

    19. Number Less

      🍊🍊🍊🍊🍊

    20. Kaylee Hansen

      They are such a good couples I followed both of them on tik tok I love them❤️✌🏼👩🏻‍🦳👱🏼‍♂️

    21. Kaylee Hansen

      Wow

    22. Dreamiinq Summer

      THE MY HERO ACADEMIA COSPLAYER THOOO

      1. •-•Cade • Playz • Roblox•-•

        I cosplay Deku. #MyHeroAcademiaSquad

      2. truong nguyen ngoc

        Dreamiinq Summer ikr

    23. Dreamiinq Summer

      OmG iTs J A M E S C H A R L E S

      1. Dreamiinq Summer

        @Ammar Az Me? Dude I'm 11

      2. Ammar Az

        You kinda thicc tho

    24. ItzPenelope Brunïous

      Ppl be wild on Omegle

    25. S A V Y G 123

      He ohhh

    26. RENAD SHADY

      I love you so much❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    27. Ayvah Fish

      Omg please reply

    28. Aysha Rahman

      4 one lets gooo

    29. Itz meh fishy

      First

    30. Who is Zaraa

      First To like and comment