WE GOT MARRIED! **Cody & Zoe's Official Wedding Video**

Cody Orlove

Cody Orlove

901K بازدید2 661

    Watch till the end. We wish this could be real, but we wanted to try it out. We're too young, and definitely need more time. Just remember, one day it'll actually happen. We hope you all enjoyed the video! LIKE & SUBSCRIBE if you did enjoy even a little. It'd mean the WORLD to US! I do this for you guys, every day of the year. I'll see you guys in the next video. Until next time cows.. MOO!
    OUR MERCH IS SELLING OUT!
    www.shopwithzody.com
    Zoe's Channel:
    irsel.info/a/GCk...
    Socials:
    Instagram - @CodyOrlove
    TikTok - @CodyOrlove
    SnapChat - @CodyyOrlove
    WE GOT MARRIED! **Cody & Zoe's Official Wedding Video**

    تاریخ انتشار پیش 5 روز

    نظر

    1. Katherine Serrano

      The was ever cute!!!🤗❤️

    2. CJ Girlz

      Me seeing the title and thumbnail and thinking it's real

    3. Sarahlynn Martinez

      ALL THIS FOR A 24 HR MARRIGE?!!!😤😔

    4. Elizabeth Wetzel

      YAAAAASSSSSSSSSSSSSSS ZODY FOREVER YOU GUYS ARE SO FUNNY AND NICE

    5. Reagan Pacatte

      i can’t wait till they are actually doing this

    6. Babygirl 101

      🥺🥺🥺🥺THIS ISS SO CUTEEEEE

    7. Gabrielle Beezley

      BRO I THOUGHT THESE PEOPLE WHERE LESBIANS GETTING MARRIED 💀😂

    8. Kate Plaz

      Awww S-o cute i LOVE you Zoe and cody

    9. Cody Carbaugh

      This video made me SUBSCRIBE to your channel.

    10. Slime Time SQUAD

      I liked and subscribed when you said “so can you guys please like and subscribe” :) ❤️

    11. via j

      In two months pregnancy announcement not fake

    12. Lal Pu

      Omg 😲 fr

    13. Isabel Huerta

      My sisters haylee this is sophia but I am a big fan but my sis haylee hates you guys

    14. Shelby Gallaspy

      Watching this video really warmed my heart and it just made me feel so much excitement because I am getting married in September to my best friend and I cannot wait to be married to him because he has done so much for me with the passed 4 years and just watching this video made me even more excited and overjoyed because marriage is a beautiful thing! You both are cute together and y'all really do belong together!

    15. Stephanie Tlapa

      They are only married for 24 hours 0:46

    16. Chasity Watt

      So cute I’ve been waiting for this 💞💞💞😁

    17. Janeiry's life

      Why does Zoe sound like a ten year old at recess playing wedding

    18. loretta Hamilton

      Are you ?

    19. iimarsii

      Congrats! 🎉 you guys are so so adore and cute im so happy for you guys!!

    20. Uly Cuencas

      Aww you guys are so cute together ❤ i hope you NEVER DIE ❤❤❤❤

    21. VS._. Editzz

      How many times I screenshoted for my profile picture:10 times

    22. Ahmya Harris

      😱 omg yesssss

    23. Pxper Sxuishies

      i started crying of joy until i realise it was fake;-;

    24. Ahana Ajay

      Can you follow me on tic tok my user is Cookiemonster1104 oh and my account private

    25. Piper Young

      I hope you guys actually get married

    26. Piper Young

      No hate tho

    27. Piper Young

      Is this real bc he said your mine for 24 hours

    28. Elizabeth Bowden

      Did y’all actually get married or was this just for a IRsel video

    29. Life Of goatboy

      WHEN DA BABY'S COMING

    30. Summer F

      Wow congrats

    31. Life Of goatboy

      Guys y'all know that they are 18 right

    32. Tishana Richardson

      This turned my day around to the best seeing my two favorite people

    33. Frankie & Nieve

      So cute

    34. Natalee Hartz

      U should really get married

    35. Michelle moemyintthura

      Wait r they really like married of like is this a challenge or sth?

    36. Madison Gompf

      I MADE AN EDIT ON THIS!!!! can y’all please check it out on tiktok? I’m @netflix..zlp🍩

    37. Grace Lyla

      Cody: doing a speech Ad: book a holiday now Me: 😫🙄

    38. kaitlyn b

      If this was me I would would of fell over with laughter at the end

    39. Lola Craig

      Y'all went all out

    40. Isabelle Revolorio

      LMAO!!! I THOUGHT THIS WAS REAL! xDDD

    41. Kyndall Bonner

      Tf are they getting married for 24 hours

    42. Favz

      Bruh White people are so weird I would never understand

    43. Mia Boone

      This shit gotta be fake, how do you get married 24 hours after the engagement?It takes months to plan a wedding.

    44. makenzzy Martinez

      I love y’all and soon I hope y’all actually get married and have great kids and crazy just like y’all and i think we y’all no who the crazy nest is going to come from y’all so so cute together I love yall

    45. Lily Hartzema

      This relationship or whatever tf this is, it’s just so toxic

    46. Eduardo Ruano

      really nice

    47. Nova bolaa

      IVE BEEN GONE FOR 3 MONTHS AND I SEE THIS? HUHHHH? IM STILL TRYNA FIGURE OUT WHEN THEY GOT BACK TOGETHER 😂😭

    48. Yolie Del toro

      You look like tanner fox

    49. dat one kid

      I thought y'all were siblings....

    50. Brittany’s World

      Zoe: forever Cody: 24 hours (Just a joke 😂)

    51. Delaysha Pabon

      Zoe my tik tok is beachylavv

    52. leaa official

      congratulations!!!!! i love you guys!!!!

    53. aly unicorn

      My face: 🥴🤨🤔😐😑😶🥴

    54. SOPHIA TREJO

      Fake marriages 💀😳

    55. Kylie Marie

      the bridesmaid was rlly wearing a snake dress

    56. Shahrizoda Hayrulloeva

      Bruh I actually thought it was really wth

    57. Alessandra Amezcua

      They so young though

    58. Lam Tra

      Awwwwww soooo cute you guys!

    59. Allie Tapper

      Who gets married without thee family there?!

    60. EMILY ROBERTS

      Cody you need to propose soon